lördag 24 augusti 2013

Jillsan!

För ett tag sen fyllde min Jill år...jodå det är minsann min Jill!! Jag har ju gjort mej besväret att införa ett nytt ord i Svenska akademins ordlista,JILLSANPERFEKT,för det är så man kan beskriva hennes skapande. =)
Alltså INTE lätt att göra ett kort till en mästare! Meeen så här fick det bli!

Stämpeln kommer fr MyBesties




Tar även och slänger med det i CMN där utmaningen är ANYTHING GOES! (ja så länge det är färglagt med Copics) ;)

Ha en skön Lördag kära vänner!
Kramen!


Kom ihåg att vara med hos InkyChick  utmaning om ni har gjort ett kort med en MYbesties stämpel på!


                                                     

12 kommentarer:

Lau W sa...

Oohhh so fun image !!! And so nice card dear Maritha !
Have a nice week-end !
xxx

Mim... sa...

Läckert, läckert.
Ha det gott..............

Majsan sa...

ÅHH GÖTA PETTER vilket fantastiskt kort!!
Såå härligt stämpel så det är inte klokt!!
WOOW såå snyggt du färglägger vännen!! AMAZING!!
Jag älskar ju dessa Bestiesar, så har köpt på mig några till, MEN jag fastnar alltid i färgläggning. Puhja det är ju bara att öva på.

BAMSEKRAMAR MAJSAN

Unknown sa...

Lyckliga Jillsan, med en sådan mor. Jag bara älskar allt du gör. Vilken kreativitet du besitter. Alltid lika spännande när jag hinner gå in och titta.

Kram från Ninni

Anonym sa...

Stunning card, love the pretty colors and the lovely design xx

Chris_P sa...

O detta är Maritha-perfekt!! Superfint!!!

Scrappellen sa...

Så nydelig! Lekre farger og så flott fargelegging! Fantastisk flott kort!
Takk igjen for at du deltar hos CMN, og masse lykke til :)
Klem, Elle

susanne´s smulor sa...

Helt fantastiskt kort! Du är en mästare på att färglägga.
Kram sussa

Paula sa...

GUD så snygga kort du har gjort på sista tiden! Så avis blir jag!
Du är verkligen jätteduktig!

Kjersti sa...

Nydelig kort, herlig motiv og lekker fargelegging!
Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Marita Johansson sa...

Såååå himlans fiiiint


Kraaaam

Gunn (Merete) sa...

Hei
Herlig flott og morsomt kort du har laget. Motivet er jo bare så kult.
Tusen takk for at du deltar hos CMN.