onsdag 17 oktober 2012

Rosa rosa rosa...

Tänk att rosa är då verkligen en favvo färg hos mej....ja och vitt såklart!! ;)
Dagens kort har en ljuvligt fin stämpel som TeddyBo chefen har ritat upp.....dom kommer snart att släppas och jag lovar att dom är såååå roliga att färglägga,jag lovar även att säga till vart ni kommer hitta dom!!!
Just den här stämpeln hävdar hon att det är jag som är modell till,jag kan även ha råkat hävda det själv först....*skrattar hysteriskt* Mer galet roliga människor än TeddyDt gänget får man leta efter..!! ;)
 
Maja design papper

Marianne dies
Momory box flower die
Målat med Copics
Efter att min dotter upplyst mej om att jag gjort FEL,målade hudfärg där det skulle vara "nattlinne",men efter lite förslag fr damerna på TeddyBo så botade jag det felet med lite glitter,så det liksom ser ut som tyget är lite genomskinligt där på kupan...=)
 

Tänkte att kortet får vara med i Kreativ Scrappings utmaning Rosa Sløyfe
 
Ha en toppen kväll mina vänner!!
Kram kram
 




14 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Knallstilig kort og så flott fargelagt:)
klem bente:)

Jill sa...

Men hør du stumpan!! Hvor fint ble ikke dette da! Kan virkelig forstå at du har vært modell for dette motivet!! LOL galninger :)
Gayle har virkelig fått vind i seilene nå med alle herlige stempler som triller ut, og det gjør meg så glad å se!
herlige rosa farger og fantastiske detaljer. ELSKER strømpebåndet nederst ♥
Tusen takk Maritha for at du deltar hos Kreativ Scrapping på vår rosa utfordring og lykke til
Masse klemmer fra Jill

Susy sa...

Men så härligt kort och jag gillar verkligen stämpeln skarpt!
Klart det är du, det ser jag ju!!!
Den vill jag ha, lova berätta när den släpps, vännen!

KRAM SUSY

Anna sa...

WOW så snyggt!!!!
Färgläggningen är underbar! Den vill jag oxå måla :)
En massa fint att titta på. Me like :)
Kramis

Kjersti sa...

Himmel og hav så mye lekkert du tryller fram Maritha - jeg kan jo ikke vært innom på minst hundre år...LOL! Alt sammen er jo bare så lekkert, nydelig fargelagt og flotte design på alle som en!
Skal si du er god med Copics, lekkert fargelagt!!
Ha en fin kveld!
Klem fra Kjersti:)

Marita Johansson sa...

Kanonsnyggt och den stämpeln är det lite ha begär på. Kanonläcker

Kraaaaaam

Eva J sa...

Såååå läckert!!! Vilken fräck stämpel och du har både färglagt och dekorerat så himla fint. Löv it!
Ha en härlig dag
Kraaaaaaaaaam

Iffa ...... sa...

Hej!
Vilket vrålsnyggt kort du skapat!
Underbara detaljer och jättesnygg stämpel som du färglagt underbart fint!
Kram Iffa

Petra/Paradise sa...

ojoj!
VIlken läckerbit!
Det första som slog mig va.."Det motivet MÅSTE Maritha suttit modell till" ;)
Å se! Va rätt jag hade!! *blink*

Finfint färglagt trots tabben!
Du räddade upp det fint ;)

Härliga färger i övrigt!

Trevlig helg på dej stumpan!!
KRAMISAR Petra

Pysselbus sa...

Sjukt snyggt vännen!! Tycker dock inte att du färglagt fel utan att den är felmålad - pinuppa eller inte måste man vill inte visa ALLT?!?!?! ;-) *hahaha* Riktigt läcker i alla fall och en stor kontrast till alla söta Teddysar.

Ha en fin helg och TUSEN kramar till dig!

Linda

Denise sa...

This is gorgeous. Love the image and your colouring. Such pretty embellishments too.
Hugs
Denise xx

Lau W sa...

Oh wow ! She's sexy ! And your card is beautiful, love the sweet colors !
xxx

Bente sa...

Herlig kort du har laget:))))
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping:) klem fra Bente

Vibekke sa...

Kjempekult kort, synes fargeleggingen din er lekker og likte veldig godt diesen du har brukt til teksten. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping :)

Klem Vibekke